Honnan jönnek a vevők

Az otthoni munka, marketing , vásárló és profit nélkül, csak hobbi

Ha már dolgozol és pénzt akarsz csinálni, akkor biztos érdemes átgondolnod, azt is, hol milyen vásárlókat tudsz elérni online. Milyen marketing eszközt használsz. Ugyanis nem minden oldalon egyformán állnak hozzá a monitoron megjelent  termékedhez, vagy szolgáltatásodhoz. Az alábbiakban megtudhatod, az online otthoni munkád és a jó marketing eredményes gyümölcseként, honnan és hogyan jönnek a vásárlóid.

ostoba2Mert nem  mindegy, honnan jön a vevő? De mindegy, csak az nem mindegy, hogy Te mit hiszel, amikor dolgozol. Olyan ez mint a sivatagban homokot árulni. Ki venne már a sivatagban homokot? Vagy moziban cipőt kínálni, a sorok között – pereccel anno, ma viszont pop-cornnal megy egész biztos jobban bolt. Vagy hogy még jobban érzékeltessem a különbséget, ha mondjuk valaki szabadidő programokat nézeget az interneten, több int valószínű nem vevő a zárcserére, vagy egy akkumulátor cserére. Persze előfordulhat. hogy pont van zár vagy akkumulátor problémája, de igen csak kicsi a valószínűség, hogy vásárol, de még annak is, hogy megnézze közelebbről a hirdetést. Sőt mi több talán észre sem veszi, ha olyan helyen jelenik meg a hirdetésed.

Gondolom a Te agyad is úgy működi, készít “marketinget”,  hogy ha valamire fókuszálsz? Akkor nem nagyon veszed figyelembe a “zavaró” tényezőket. Csak mész a fejed után. Nem? De – Te sem vagy kivétel, önző vagy,de ez jó pont. No jó, akkor nézzük meg, hol, hogyan viselkednek az kedves böngészők. Egy kis marketing ebben a témában.

Facebook – ugye van fészbuk oldalad? Ha nincs, akkor azonnal itt készíts egyet. Ha már van egy személyes oldalad, de cégesre még nem szántad rá magad, akkor ezt itt és most tedd meg >>> ( ha segítségre van szükséged, akkor keress bátran írj rám, teljesen ingyen segítek) Hogy miért van erre szükséged? Többen olvassák, mint a blikket, többen nézegetik mint a tv. Elég?Más szóval, “mindenki ” vagy pontosabban minden családból valaki ott van és nézeget, olvasgat. Az egész világon. És gondolj bele, Neked mint online vállalkozónak teljesen mindegy, honnan csurog, cseppen nem? Ezek szerint a face egy jó marketing eszközöd lehet? Szerintem is.

De mi történik a fészbukon ha ott a követődnek hirdetsz? Hát nem biztos, hogy vásárlókat generálsz belőlük, mert nem azért vannak fenn, hogy vásároljanak.  De mivel az érdekességekre kíváncsiak, ezért ha ügyesen csinálod, elolvassák amit írsz, még jobb, ha felteszel egy képet a témával kapcsolatban, tehát a köztudatba kerülsz. A nézelődőnek az agya elraktározza az infót, és ha szüksége lesz arra amit kínálsz,  akkor Heuréka, lehet eszébe jut, hogy nálad már látta és ….

Más az, ha a fészbukon hirdetsz, mert van ott ám fizetett hirdetés is. Ez már hatékonyabb módszer lehet, mert kitudod választani azokat, akikről feltételezed, hogy érdekelhetik a kínálatod. Ezt hívják célcsoportnak. Őket viszont nem ismered, ők sem ismernek téged, ezért a bizalmat érdemes építeni, és pontosan a bizalom építésére szolgál a blog készítés, vagy weboldal készítés bizalomépítő technikájának elsajátítása. A fizetett hirdetések feladásának technikája után érdemes egy kicsit utána nézni, mert könnye lehet felesleges pénzeket eltapsolni. Főleg, ha nem jól választjuk meg a célcsoportot.

Google – gyakorlatilag a legnagyobb marketing eszköz, mivel a keresők közé tartozik, ha nem is az egész világon, de Magyarországon egész biztos. Érdekesség képen például Cseh országban nem az első számú kereső, ott a hazai seznam.cz a legelterjedtebb. A Google már inkább jellemző, hogy olyan valódi érdeklődőket “szállít” a honalapodra, blogodra, ahol már a Te feladatod a puhítás, udvarlás bizalom építés. Van ennek az egésznek egy 7 lépéses értékesítési formulája, ahol konkrétan megmutatja, hogyan építs bizalmat, és stb…. itt tudsz megnézni>>>  A Googlen kétféle technikát is tudsz használni, kereső optimalizálod a szöveged (hosszútávú megoldás) és vagy kereső hirdetéseket (azonnali hatás) adsz fel. Ezekben az esetekben már sokkal relevánsabbak az érdeklődők, hisz saját maguk ütötték be a keresőbe, amit akarnak. Ezekről a technikákról is érdemesebb többet megtanulni, már csak a saját pénztárcád érdekében.

Apró hirdetések- ez a  megoldás is konkrét érdeklőd szállít, de ők általában az összehasonlítás fázisában vannak, de itt is nagyon fontos a bizalom építés. Nagyon vigyázz, ha apróhirdetést adsz fel, hogy időben tudd teljesíteni amit ígérsz. Sok apróhirdetés alkalmazza a vásárlói véleményezést, és ha elcseszed, akkor szétszednek, nem megbízhatónak fognak titulálni, ami annyit jelent, hogy senki nem vásárol tőled.

Youtube -mivel ez a videó megosztó portál a Google csoport tulajdona, tudnod kell, hogy előnyben részesíti a Google a keresőjében az ott elhelyezett videókat. Nem beszélve arról, hogy egyre többen kezdik használni mint keresőt, mert sokkal kényelmesebb megoldás az infó gyűjtésre. Megnéz egy rövid érdeklődés felkeltő videót és irány az oldaladra. Ne ess abba a hibába, hogy mások videóját használd, de ha már használod, akkor biztosítsd, be hogy tényleg hozzád kattintson az illtő. Részletesen itt tudsz erről tájékozódni>>>

Természetesen van még számtalan megoldás az internetes jelenlétnek, amit tudsz alkalmazni, de ha hatékonyan akarsz dolgozni, akkor ezeket a marketing eszközöket, be kell iktatnod a napi tevékenységedbe.

 

 

 

nyil2
Végül egy kis segítséget szeretnék kérni tőled.A fentiekben foglaltak a saját véleményem, tapasztalatok és információk gyűjtése alapján alakult ki.
Úgy gondolom, hogy ez a Profitot hozó Blog készítés – Weboldal készítés 7 alapvető receptje. Kérlek , ha bármi eszedbe jut kérlek szólj hozzá, az alábbi űrlapon,és ha tetszettek a fenti gondolatok, akkor oszd meg mással is, hátha számukra is hasznos infót tartalmaz. Köszönöm.

 

Megosztás

Comments

comments