Jókor jó helyen

Mit mond a GOOGLEBlog készítés google,seo

Tegnap egy egész napos internetes előadáson voltam, ami igazából alátámasztotta azt a nézetet, amit vallok, hogy az internetes megjelenés szinte létfontosságú MINDEN vagy majdnem minden szektorban. De volt még egy ennél is fontosabb élmény a számomra, ami ismételten kényszerített emlékeztetni arra a szinte hitvallásomra, hogy

Ne ítéld az embert első látásra

Igaz ezt az elvet már gyakorolom jó pár éve, és igazából nincs is benne számomra semmi újdonság, ha nem “kivételeznék ” egyes személyekkel. Igen volt a teremben egy előadó aki miatt majdnem nem mentem el erre a rendezvényre, mert anno még 2005 ben találkoztam vele, beszélgettünk és nagy csalódást okozott. De hála Istennek elmentem, és az élet bebizonyította, hogy nem kell, vagy inkább nem szabad az első beszélgetésből levonni a konzekvenciát. Persze amint elmondta hogy ő is nagy változásokon ment keresztül az utóbbi években, annak ellenére, hogy azt gondolta, hogy már mindent tud, mindent látott , ezért én is …

… kénytelen voltam újratervezni

igen kénytelen voltam újra értékelni ezt az illetőt, és be kell, hogy valljam nagyon tetszett az a pár perc, amiről beszélt. Ő ugyanis nem beszélt semmi másról, csak a változásról, azaz, hogy olyan gyorsan változik a világ, hogy szinte követhetetlen, de meg kell lovagolni a változás hullámát, ha eredményeket akarunk elérni, ami egyszerűen kifejezve annyit jelent, hogy tanulni kell. Először is meg kell nyugodni, bele kell törődni abba, hogy a változás sokkal gyorsabb,  mint az utóbbi 100 évben volt, másodszor, be kell tartani a lépéseket:

  • elfogadni
  • megnézni az előnyöket
  • megtanulni

Az okos ember muníciót gyűjt

igen, ha Te nem akarsz lemaradni a saját területeden, akkor muníciókat kell gyűjtened a  jövőd érdekében. A piac bármilyen szegmensében dolgozol, végkép  nem mondhatod, hogy a változások Téged nem érintenek. Nézz csak köröl, hogyan változtak a vásárlói szokások az utóbbi csak 10 évben.

Még addig a vásárlások csaknem 100% -a lokális üzletekben történt, jöttek a bevásárló központok, majd megállíthatatlan fejlődésen megy keresztül az internetes vásárlás. Az internetes vásárlás teret hódít és komolyan megváltoztatja a kereskedelmi szokásokat. Ehhez, ha neked nincs megfelelő muníciód, képességed, akkor komoly  bajban ( nem lehetsz) hanem leszel. Igen Durva.

Nézz körül, és ha nem látod, akkor itt egy pár statisztikai adat, amit a Google kiadott. A Goole a világ 3. legnagyobb cége, és hidd el nagyon tudja mit csinál. Embere tízezrei a Te jövődön dolgoznak. Te mint fogyasztó vagy előtérben, de Neked, mint szolgáltatónak is segítenek abban, hogy ügyfeleid pik – pak elérd.

De nézzük miért ez a nagy herce-hurca. Egy kis világ statisztika

  1. 2015 ben az internetezők száma 3 000 000 000 körül mozog.
  2. 2020 ra ez a szám megduplázódik és eléri a  7 000 000 000 -ot
  3. az okos telefonok száma ma 1 750 000 000
  4. 2020 ra eléri a 3 600 000 000 –

Nem véletlenül tervezett újra a Google és helyezte a mobiltelefon fogyasztót az előtérbe. Ami számodra annyit jelent, hogy ha üzleted van, szolgáltatsz, és a mobil telefonon nem vagy nem jól vagy elérhető ( nem mobil barát a honlapod ) akkor nem fogsz a Google- tól figyelmet kapni, és nem fogsz a keresőben szerepelni, nem kerülsz az első oldalra. Durva, tény és valóság.

Tehát, amint már említettem teljesen mindegy mivel foglalkozol, ott helyed az interneten. Készíts magadnak egy honlapot, bloggal,  hogy megtaláljon az internetező közönség. Bárhol vagy, bármikor, bármivel foglalkozol. Csak egy pár tipp milyen területeken alkalmazzák, és be kell majd vallanod, hogy nincs kibúvó.Íme:

  • munkáltató – nemrég hallottam egy humán erőforrás tanácsadót, hogy online önéletrajz lesz nulladik lépés egy alkalmazott kiválasztásánál.
  • munkavállaló – egy jó videó önéletrajzzal jelentős előnyre tehet szert.
  • értékesítés – online értékesítésnek is megvannak a szabályai, és ha ezt elsajátítod, akkor bármit el tudsz adni.
  • prezentálás – a leghamarabb és a legolcsóbb módja vállalkozásod köztudatba hozatala.
  • piackutatás – megkíméled magad a csalódástól, ha körül nézel mi is történik valójában a piacodon.
  • online hálózatépítés – egy mérföldkő az mlm es szakmában, ami olyan rohamosan fog fejlődik, hogy aki nem sajátítja el az online technikákat, az nagy veszteségekbe sodorja magát

…a fenti megoldások, csak a leggyakoribbak, de ha megnézed a saját területed, akkor bizonyára találsz még számtalan példát.

Tehát a jelszó: vállald fel az új technikákat, és gyűjts muníciót

 

 

nyil2
Végül egy kis segítséget szeretnék kérni tőled.A fentiekben foglaltak a saját véleményem, tapasztalatok és információk gyűjtése alapján alakult ki.
Úgy gondolom, hogy ez a Profitot hozó Blog készítés – Weboldal készítés 7 alapvető receptje. Kérlek , ha bármi eszedbe jut kérlek szólj hozzá, az alábbi űrlapon,és ha tetszettek a fenti gondolatok, akkor oszd meg mással is, hátha számukra is hasznos infót tartalmaz. Köszönöm.
Megosztás

Comments

comments